2011-03-06

Helgen över igen... :(

Gårdagen tillbringades framför tjejernas 3mil... Sen ute i solen, själv på skidor!! Va väl inte riktigt lika duktig som Johaug å gänget, men jävlar va kul det är!!! :)
Spåret va inte körbart så jag körde i skoterspår och alternativt skidspår över åkern i Söderala, prova fartställning å kurvtagning å grejjer... Haha! En syn för gudarna men skitkul som sagt! Träning ger färdighet och jag ger mig inte!!! :)
Examensfest stod på agendan igår kväll...
Lindström-sisters hade dragit ihop en skiva för att fira sina socionomexamen, en mycket trevlig men för egen del en nykter tillställning... Träningsmatch väntade ju kl 12 idag och då finns inte mycket att välja på!
Va på krogen åxå... En hel del kända ansikten faktiskt, saknade ett speciellt ändå men jag anar att det är utegångsförbud... SYND!

Match idag som sagt... Solrosen i Bollnäs va arenan, Kilafors stod för motståndet...
Slutade med seger, 4-1!! Kul!!! Å gick bra!!! Slut som artist direkt efter matchen, men med hjälp av mammas kalops så är jag med på banan igen!
Meningen att vi skulle kört ett pass functional moves ikväll åxå, men det blev inställt så nu får det bli soffan - gödda - One tree hill...!!! Måste bara iväg å köpa skiten, kan bli nog så jobbigt det!

Liftade med Nykvarnsbilen hem från Söderala...
Inte sånt smart drag med facit i hand... Tror att jag inte får va Agnes kompis längre nu... Hon blev såå himla lessen när jag skulle stiga ur! Men när hon insåg att mamma inte skulle stanna utan bara byta plats så lättade det lite... Även om det va lite stelt så tror jag att vi skiljdes åt som vänner! :)
Det är aldrig roligt att skiljas åt och säga hej då... Fyy!!! ;(
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Vi ses snart igen, men jag saknar er redan!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0