2011-03-08

Internationella kvinnodagen... HURRA FÖR ALLA KVINNOR!!
Fettisdagen... HURRA FÖR ALLA TJOCKISAR!!! Idag kan man passa på att svulla, ingen bra dag för bantning... :D

Lite tråkigt är det allt nu, jag tycker det...
Bandysäsongen är slut...
Skidsäsongen går mot sitt slut... Hur ska det bli?!
Fotbollssäsongen har inte riktigt rivit igång än även om det börjar röra på sig med träningsmatcher å så...

Det är därför jag lever mitt liv i Tree Hill, fly verkligheten för ett slag... Är fan beroende! Jag måste kolla varje kväll! :)
Antar att jag snart måste uppsöka läkarvård... Doktorn får skriva ut blodtrycksmedicin till mig, annars kommer jag dö före Dan Scott!!
Varenda jävla avsnitt slutar med hans självbelåtna leende... Han är ungefär som J R Ewing i Dallas på den tiden det begav sig... Fy fan för elakingar som han! Å rödtotten som kom inflygandes i handlingen... HUA!! Ännu ett bevis för att rödhåriga är elaka, gubbarna brukade säga att det gällde kärringar men det äre uppenbarligen inte. Det börjar mycket tidigare...
Säsong 4 och 5 är på ingång nu... :P
Hur ska jag bete mig när jag fått hem säsong 7 åxå? Jag undrar om de fått till 8:an på DVD tills dess...? Den går ju på tv nu... :rolleyes:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0