2011-03-09:1

Har nått toppen på backen nu å det börjar vända neråt igen...!!! :)

Toktrött imorse igen... Tisdagarna är numer piggaste dan på veckan, det har de då inte varit tidigare...
Tror att det är träningen som gör att jag blir så fruktansvärt trött för när jag tänker efter så kan jag se ett mönster, jag är skittrött och kroppen känns tung dan efter vi har tränat... Va tyder det på?! Överträning...? Eller för dåligt energiintag...?
Jag tycker det är skitsvårt det här med mat och träning... Har jättesvårt att äta ordentligt innan, blir oftast nåt lätt såsom fil & flingor eller nån macka... Riktig mat är tvärkört! Och efteråt är det oftast på tok för sent för att äta middag också...
Skulle behöva en dietist som kan hjälpa mig hitta rätt balans för just mig! Har gjort en snabbkoll och tydligen behövs en remiss från läkare för att få träffa nån... :/
Så till er mina vänner som funderar på va ni ska utbilda er till... Jag röstar för dietist!! Ni har ert första objekt här, jag anmäler mig frivilligt!! :)


♥ ♥ ♥ Stora grattiskraamar till kära mor som firar födelsedag idag! ♥ ♥ ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0