2011-03-12:1

Å mitt i natten...
Kunde inte hålla mig ifrån att se Skavlan innan jag sover... :P
Jag måste erkänna...
Att jag sitter här å LER, HELA TIN!!!
Åt Petter Northug...
Det trodde jag aldrig...
Men han är ju bara SÅÅÅÅ CHARMIG!!! Jag gillar han fan!! Kunde man aldrig tro...(Visst, han ställer ju Svenska frågor åxå vår vän Skavlan... ;P)
Han visar ju att han faktisk är människe, icke en maskin... ;)
MEN!!!
Jag hatar många gånger det han gör mot våra skidgrabbar i spåret!!! Det kommer vi aldrig ifrån!
Jag litar på hans ord då han säger att åkarna själva vet att det är show och att de vill visa upp sig, det är vi andra som kikar som har lite svårt för det där... Å speciellt när det inte är nån vitklädd åkare som är först över linjen... Jag erkänner att han har rätt!!! :)
SKA BLI SÅÅ JÄVLA KUL Å SE DEM IN ACTION NÄSTA HELG I FALUN!!! För jag ska diiit!!! :P

TACKAR Madde och de andra tjejerna för en toppenkväll!!!
Jag gillar er allihop!!! Att det kan va så enkelt lixom... ♥

Inge OTH ikväll/natt...
Sov gott iställe!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0