2011-03-12:3

I will be popular, I will be popular...
Jaarå, jag har tittat!!! :blush:
Rätt många bra låtar ändå får jag säga...
Gillade Nicke Borg allra mest, hårdrocksballader är bland det bästa jag vet...
Sara Vargas låt hade en utomordentligt bra text, jag vet hur det är och det bästa att göra för ens egen skull är att gå! Det tar tid att inse, men när beslutet väl är fattat så undrar man varför man inte gjort det tidigare...
Oh my god va en riktigt glad bit!
Antar att man kommer skaka rumpa fler än en gång till Swingfly åxå... Förresten rödfräsen mä han hade en jävligt snygg frisyr!! :P
Danny och Saade kommer radion att tjata sönder...
Mest av allt gillade jag fjolårsvinnaren i ny tappning!!! Säger ju att jag gillar hårdrocksballader!!! ;) Den va riktigt riktigt bra!! Jag fick rysningar!! Dynasty, lr va hette de? Måste ju lägga det namnet på minnet!
Versionen av Rock You Like A Hurricane va inte heller dum... Så länge Christer höll käften...
Håller tummarna för att det går bra för lille Eric i Düsseldorf nu, han kommer ju lätt va snyggast iaf!! :P

Nu... OTH... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0