2011-03-15:2

Jag blir så förbannad!!!
Va i helvete är det för fel på "folk"???!!!
Sopa rent framför din egen dörr innan du öppnar mun!!
Vem fan tror du att du är???!!!
Behandlar andra sämre än skit fast du inte är ett dugg bättre själv...
Om jag hade dig framför mig skulle jag göra mig olycklig på dig!!
Känns det bra tro att få säga så elaka saker??
Näh du jävel! Såna som dig ser man inte åt längre!




Och till dig M...
Ta inte åt dig av allt skit som sagts, du förtjänar det INTE! Snälla tro inte det!
Det enda som du kan anklagas för är att du varit för snäll!!
Du är värd så mycke bättre än detta, med tanke på vad du fått stå ut med!
Jag hoppas att du snart eller helst redan nu har insett att det som skett är det bästa som kunde hända!
Låt inte det här knäcka dig, jag vet att du är skör och det vet den där idioten åxå...
Jag håller på dig!! Jag vet att du klarar det!! Jag finns här för dig!!!


Kommentarer
Malin

Fina goa Ullis... Hoppas verkligen att alla har en vän som dej!! <3



Å nää allihopa...det här handlar inte om mej!!



2011-03-16 @ 06:37:32
Ullis

Sv: Ullis <3 Malin = SANT

Bra att du förklarar så ingen missuppfattar, dumt å skriva sådär skulle skrivit nåt annat... Men nu ska väl inga missförstånd kunna inträffa! ;)

2011-03-16 @ 08:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0