2011-03-16:2

ÄNTLIGEN HEMMA!! :)
En lååång dag idag, vilket jag visste...
Turbon har verkligen varit på!
Jobba te 16.30, stan å köpa blommor, kalas mä fika å tårta, hämta folk enl tidtabell, köra te Edsbyn, träna 19.00-20.30, köra hem, lämna folk... Puh!
Nu är jag verkligen värd OTH!! ;) Har förresten klickat hem säsong 6 idag... :P

Turbon är på imöre åxå...
Först jobba, sen mä tåget te Stockholm vid halv 2... Möte 1 imorronkväll... Möte 2 fredaförmidda å möte 3 fredaeftermidda... Puh!!
Kommer antagligen va helt slut fredakväll, men ska sova tidigt för lörda äre viktit å va piggelin!!
Alla sinnen måste va vidöppna!!
Inte ett intryck ska gå mig förbi!! :)
Smaka på världscuptävlingar i längd på Lugnet i Falun!!! :cool:
Jag kan knappt bärga mig!!! ALLA kommer va där!! :)
Skulle alldeles behövt lite Sverige-kläder, passar ju rätt bra i d ja...! ;)
Jag lovar att göra ALLT för att få va mä i tv...!!!
Håll ögonen öppna, kanske får ni en hälsning på bästa sändningstid!!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0