2011-03-20

Uppe med dubbeltuppen idag igen...
Har nyss ätit frukost och om en kvart kommer Saaben och hämtar upp mig för vidare färd mot Gävle och Träffens IP, match väntar mot Strömsbro...
Hade lätt kunna ge hur mycket som helst för att få sova ett par timmar till!
Blev ju en lång dag igår igen, men ack en sån dag!!!
LÄTT DEN BÄSTA DAN HITTILLS 2011!!! :cool:

När vi kom till Falun efter ett par timmars bilresa så köpte vi ett program när vi gick in...
I programmet så läser vi;
13:00  JAS-Överflygning
Här förstod jag varifrån mina fjärilar i magen kom!!!
WOOOOW!!! Överflygning och split inledde VC-tävlingarna, redan här va jag helslut!!! På ett jävligt skönt sätt dock!! :)
Vi såg tjejerna starta... Vi sprang upp till mördarbacken för att se dem fajtas i hetluften på riktigt... Shit vicken backe! Å shit vilka tjejer å åka!!! De är grymma!!!
Vi minglade lite å såg på pausunderhållning innan det var dags för killarna att starta... Robin Bryntesson, sprintåkarn är minsann en riktig spillevink! :) Blev bra nog förtjust i honom där... :)
Vi såg starten... Å vi sprang än en gång upp i mördarbacken!! Den här gången hamna vi fan på första parkett!!! :D Jädrar vilka läckerbitar!!! Som de åker skidor alltså!!
När de passerat oss för sista gången så va det ju dags att springa utför den där backen för att hinna till målgången... Vi såg inte ett skit av den... Nästan 14.000 pers stod framför oss, inte lätt att se då när man är 1,5 meter lång... Vi såg inte ens storbildskärmen... Däremot va vi längst fram för blomstercermonin! :P

Efter att ha suttit i parkeringskö i närmare 45min kunde vi äntligen börja rulla hemåt och Emelies födelsedagsfest...
Inte mycket till sällskap igår då en hel dags utomhusvistelse gjorde mig rätt trött...
Men en supertrevlig kväll med god mat och underbara människor!!! Dock åkte vi hem rätt tidigt...

Nu äre dags att svida om!
Skjutsen är strax här, går inte å va sen då!!
0-0!!!


Kommentarer
Sune Christer Holm

"0-0!!!" = måste ju bara in och kommentera! Kanonväder, JAS & snaskiga längdskidåkarkroppar, ja då förstår jag att gårdagen föll fröken Pettersson i smaken. Verkade vara go stämning där i Falun.



Tuff match i Gävle hörde jag. Men som jag skrev i ett sms till Lundgren, "Det har ni igen i höst!"

Kan tänka mig att du somnar ovaggad ikväll...

Och lycka till nästa helg! Höres & synes!

2011-03-20 @ 20:00:57
Ullis

sv: Ja du... Att jag ens vistas upprätt efter lördan är ett under! ;P Kanske därför det gick så dåligt igår... :(

Falun va grymt, Strömsbro åxå... Hade inte mycke å säga till om där vi... :(

Jaja, mental träning va d ju om inte annat! :) Allt som inte dödar härdar, å d är ju bra å förlora ibland åxå! Kan gott passa på i träningsmatcher då d inte gäller nåt! :)



Ha d toppen Chrille!! :)

Sees!!!

2011-03-21 @ 08:34:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0