2011-03-21:1

Måndag...
Behöver inte säga nåt mer va?!
Solen skiner iaf å det är riktigt skönt vårväder ute!

Storstryk i gårdagens match... 9-0... Inget att snacka om, Strömsbro va grymma! Skulle åxå vilja att det va sådär enkelt! Vilken fart och rörelse!! Vi får se matchen som ett rejält träningspass, en lektion i mental träning för det är ju nyttigt att förlora åxå! Det som inte dödar det härdar vet vi ju! :)

Kollade lite skidor och bandyfinalen igår... Hade på fler än ett sätt varit jävligt läckert å sett bandyn live åxå! Måste säga att jag gillar Bollnäsklacken, har sagt det förr åxå! De hörs verkligen!! Måste kännas fantastiskt för lirarna på planen att ha detta stöd i ryggen! Synd (jag tycker faktiskt det) att det inte höll hela vägen fram! Men vi kör en final nästa år Broberg-Bollnäs, fast då vinner ju inte Bollnäs då heller... :P Hehe!
En rätt läcker känsla att se skidåkningen igår åxå... När man känner igen sig lixom! Fattar att vi inte va med nåt i tv i lördags trots att kameran va precis mittemot oss, för den visa närbilder på åkarna och då syns inte så mycket av det som är runtomkring...

Självklart blev det fler än ett avsnitt av OTH åxå, jag förmår mig ju inte att göra annat...!
Sjukt hur jag lever mig in å vill vara med och avgöra... :)
Jag vill åxå ha en såndär Lucas-puss i pannan, jag gillar dem!!! Och jag behöver en...



Ordspråket 'hellre ångra nåt man gjort än att ångra nåt man aldrig gjorde' stämmer oerhört bra, lite så känns det idag... Men det är väl bara att stå sitt kast! :bigeyes:


Kommentarer
Karo

Sv: aha, först trodde jag du menade hunden Lajka.. Vänta lite nu, hon heter ju Lajka, inte Leila! Hehe~

Men faktiskt, jag kan tänka mig fonten och Leila! :)

2011-03-21 @ 15:08:55
URL: http://cherryjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0