2011-03-21:2

Säg mig...
Hur kan det va så lätt att råda och stötta sina vänner när de utsätts för skitstövlar och sen när det gäller en själv så låter man sig ta va skit som helst...
Varför ska det va så jäkla svårt??!
Eller skit å skit, det är inte så heller... Jag vet ju reglerna å det är just det!!!
JAG VET REGLERNA!!!
Men jag tror aldrig att jag haft den här känslan förr... Illamående...
Jag tackar fetman för rätt beslut igår, visste väl att jag skulle få nytta av den nån gång! Nu är det avklarat så nu kan den försvinna!

Jag började städa, men kom helt av mig...
Jag behöver LUCAS-TID!!!
Helst vill jag ha Lucas & Peyton-tid, men det verkar kört... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0