2011-03-22:2

Inte nåt särskilt mycke tröttare imorse fast jag inte sovit många timmar, jämfört med nån annan morron då jag sovit fler timmar...
Lite märkligt är det allt då jag nästan varje morron vaknar exakt samma tid, 06:29, oavsett vilken dag det är ledig eller ej... Felet är då att jag somnar om istället för att stiga upp, blir ju så jävla seg när man somnar om...
Fr o m imorron ska jag stiga upp, jag lovar! :)

Va nyss ut en snabbis på lunchpromis, solen har gassat hela förmiddan och när jag för en stund sedan drog ner markisen så visade termometern 27 grader i solen!!! :cool:
Så jag struntade i vinterjackan och gick ut i koftan... Vad händer?! Jo, så fort jag sätter ut näsan så blåser ett jättemoln in över oss och det börjar regna... Jag gick ändå en bit, men kände mig tvungen att vända tillslut så jag gjorde det... Lagom när jag va tillbaka vid jobbet och tog i handtaget för att gå in så kom solen igen...
Lika bra jag håller mig inne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0