2011-03-22:4

Tänker göra kväller... Faktiskt! :)
Har fått en dos OTH ikväll åxå så jag är rätt nöjd, framförallt är jag jävligt trött! Känns att det inte blev så många timmars sömn inatt...

Har fixat lunchlådan till imorron...
Det är INTE Biff Rydberg, tyvärr...! :P
För det blir kyckling och bulgur... MÖMS som fru Montazami skulle sagt...
Köpte strimlad kycklinginnerfilé på ICA när jag handlade igår, färdigmarinerad i sweetchilisås dessutom... Fantastiskt gott! Ska nog köpa en förpackning till! Kyckling är aldrig fel och dessutom bra pris!

Är grymt sugen på att köpa ny bil...
Gillar de här skidåkarnas kombibilar mä takbox på taket, det är nåt speciellt med det...
Jag vill ju va som en skidåkare så varför inte ha lika bil åxå?!
Nya Passaten är inte dum och VW sponsrar ju landslaget...
Men en sprillans ny Volvo V60 vore bara för läckert alltså!!! Jag ska nog räkna närmare på det där!! :cool:
För jag vill ju ha nåt eget... Det behöver inte alls vara precis lika... Jag är ju original själv och ingen blek kopia, så därför borde ju jag ha nåt som jag hittat på själv och inget som nån annan redan har... Mycket roligare så!
Kanske att nån vill va som jag istället... Finns ju tendenser till det... Men glöm inte att det finns bara en Ullis!!!
Kanske skriver jag autografer snart... Vem vet!?! ;)

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0