2011-03-23:2

En lång dags färd mot natt...
Jag drar mig mot sängen nu...
Tränad, med havregrynsgröt i magen och ett par OTH-avsnitt i bagaget kommer jag säkerligen att sova gött!! :)
Tror säsong 6 är bäst hittills... Jag älskar att Peyton & Lucas bor ihop, inte utan att man blir lite avis... Kan det verkligen va sådär bra??! Mina erfarenheter säger inte det men jag hoppas att det kan det! Å deras lilla utmaning, haha! Din sida å min sida av huset... Har haft ett fånigt leende på läpparna hela avsnittet! :)
B. Davis... Ett uns av hennes mod och kurage, hon talar minsann om för skitstövlarna va de är för ena! Å vinner på det!! Jag älsker't!! :)
Åsså James Lucas Scott... 5år... Huuur sööt som helst!!! Å klok!!! "Some people lead and some people follow..."
Wöuw!!! ;)

Psssst... Har jag inte klickat hem säsong 7 åxå idag...?! :P
(Fick ju ett mail... Om att det va rea, kunde INTE stå emot...!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0