2011-03-24:1

Har jag berättat om min fina vän och vapendragare Emelie? GHs jänta ni vet... :)
Snygg, vältränad och energisk som den värsta Duracellkanin...
Hon som kan få den gråaste dag att bli till guld!!!
Hon som älskar havregrynsgröt...
Hon som har varit riktig skidåkare å i ett huj kan ta upp sin karriär igen...
Hon som kör bussen...
Hon som säger WÖUW (tycker vi ska ändra stavningen till whöuw, känns bättre så) så fort det hettar till...
Hon som säger Heeeeejdååå, när vi kör förbi en bil...
Vill bara säga att jag älsker'e!!! Det är såå mycke roligare när du är mä!!
Å jag längtar tills du drar igång din PT-utbildning, jag anmäler mig som frivillig till ditt projektarbete! Tveklöst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0