2011-03-25:1

Om månda är veckans värsta, så är freda LÄTT veckans bästa... Å den här fredan som är LÖNINGSFREDA är ju absolut det allra bästa i månaden!!! :thumbup:

Att öppna brevlådan va fan som lilla julafton idag...
Lönespecen...
OTH säsong 7...
Å ett alldeles speciellt brev...
Från själva herr Bryntesson...
Med min SKIDKILLEKALENDER!!! Whoooohoooo!!! :P
Den kommer att få hänga centralt i mitt arbetsrum kan jag säga utan att ljuga! :)

Imöre drar äventyret vidare...
Jag har en idé... Hoppas den går att genomföra!
Gör den det så passa på att andas nu, för ni kommer tappa andan när jag är klar!!
Jippiiiii!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0