2011-03-28:2

Jag tror jag drömmer...!

En timmes promis avklarad ikväll, fan va skönt! Underbart att det är ljust ute till klockan är nästan 20!
Matlådan fixad...
Räkningarna betalda... Inte så att man dansar av glädje direkt... :(
Men det är skönt när det är gjort!
En dusch på det här nu så kan jag krypa ner sen...
Har tokmycke läsning! Köpte flera tidningar till bussresan igår, men läste inte en enda själv...
Åsså nya ToppHälsa i lådan idag...

Hoppas jag är pigg imorron å vaknar tidigt, kan bli en jogg då kanske...
Vakna 4 imorse å har inte sovit mycke sen dess, men det känns inte som att det är läge för jogg vid den tiden...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0