2011-03-29:1

Min fantasi om att vakna pigg å utföra en morronjogg, ja det va just en fantasi...
Jättetrött idag... Hungern har mig i sitt grepp... Men inte långt till lunch nu!

Väskan är packad och jag är laddad för årets första träning på grus...
Det kommer bli tufft, ovant med stora ytor! Jag antar att temat för kvällen är att utnyttja dem! Men det ska bli jävligt kul samtidigt! Å otroligt skönt att äntligen få träna ute, slippa den där dammiga inomhushallen!!!
Ryktet säger dock att det är ett snöväder på intågande... Det känns väl si sådär... :S
Men jag tror vi fixar det å! Vi fixar ju det mesta!

Äntligen dags för Sverige-stassen att dammas av!!
Hinner iaf se 2:a halvlek...
Önskar att det vore sommar och öppet på Östra Berget, frontpage på Söderhamns-Kuriren...! ;)
Å mycke Mackan-tid i tv, TACK!!!  :love:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0