2011-03-29:2

Jag gillar inte de här nya tv-apparaterna mä inspelningsfunktion...
Big D tar inte längre hänsyn till oss vanliga utan dessa moderniteter utan lägger träningar lite som han vill, han kan ju ändå se det han vill på tv NÄR han vill sen...
Missa ju första halvlek av matchen, favvo-Lustig-med-fina-armarnas mål, intervju i halvtid med min blivande man å för den delen en bit av andra halvlek åxå eftersom jag måsta duscha... Skitkallt efter träningen juh!
Vi blev attackerade av megastort hagel mitt i passet... Men det gick ju ändå! Vi överlevde det åxå! :)
Såå jävla skönt att va ute å slippa dammet inomhus!!

Nu måste jag trösta mig med lite OTH innan jag somnar... :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0