2011-03-30:2

Jag säger som Nalle Puh på min kylskåpsmagnet;
Hur länge tar det att bli smal?!
Ibland känns det hur bra som helst, nu överdrev jag lite men det känns i alla fall skapligt, å ibland känns det bara skit och idag är precis en sån dag...
Hur kunde det bli såhär...??!
Inte så att jag ligger på latsidan jämt juh, jag tränar hur mycke som helst (mycke mer än många andra) å jag tycker att jag för det mesta sköter maten bra åxå å därmed borde jag va mer eller mindre som ett streck... Men näh... :( Jag är väl inte född med den där bra genen bara...
Inte så att man hoppar av glädje när man ser bilder på sig själv eller sin spegelbild under ett träningspass...
Man skulle kunna tro att jag äter jämt, men det gör jag inte heller...
Självförtroendet fick sig en rejäl törn idag... Träningen och kroppen kändes skittung, tyngsta på väldigt länge...
Men hey, imorron är en annan dag!
Dusch å march i säng nu så hoppas vi på en bättre dag imorron!!

Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0