2011-05-03:1

Det blev avancemang igår... 3-0 seger å kvartsfinal väntar!! :)
S V I N K A L L T å stå på sidan dock, fy fan! 2 grader visade tempen i bilen när jag åkte hem...
Blev ingen löprunda för mig heller, men det skiter man väl i...

Är som hastigast inne på jobbet nu, sammanställer det sista innan jag slänger mig på tåget och reser till Stockholm tur & retur... Puh!!! Det är mycke nu, men kul å samtidigt å se lite andra delar av världen! Det har ju aldrig skadat!
Måste försöka hinna utföra lite uppdrag åxå när jag kommer på plats till Stockholm, konstaterade igår att det är ju en ganska intressant del av stan som jag befinner mig i! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0