2011-05-03:2

Hemma igen efter dagens tur & retur till Stockholm...
Tror aldrig att jag längtat hem så mycke som idag! Jag va såå jäkla hungrig å är såå jäkla trött!
Men nu är jag mätt å ikväll får det bli kväller tidigt!

Konstatera att det i fortsättningen kommer bli massor av tunnelbaneåkande istället för taxiresor... ;)
Antar att jag kommer nöta ut asfalten å bänkarna på stationen åxå... Åsså måste jag komma ihåg en kartong mä strumpor utifall...! :P
Det kryllar i mitt huvud, jag vet inte vad jag ska göra åt det...
Jag är inte så tuff som jag låtsas, kommer inte kunna hålla det jag lova fast jag sa det... Om inte du säger nåt först...
Det bästa vore nog om du kanske kunde krypa ur mitt huvud, annars får jag aldrig ro!
Eller så får jag bli alkoholist,för när jag dricker då jävlar vågar jag minsann! Både det ena å det andra... :D
Varför ska man krångla till det så förbannat hela tiden?!
Får väl hoppas att tiden hjälper mig att radera alla de bilder som finns på min näthinna...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0