2011-05-05

Vakna av mig själv före klockan imorse... 06:10 va jag påklädd å ute på en morronpromis! :)
Det gör susen alltså, shit va pigg man blir!!
Jag hoppas otroligt mycke på samma fenomen imöre!!

På jobbet idag har jag valt ut motiv till julkort... :D
Jag vet, det låter snurrigt men om vi ska hinna få hem dem i god tid å kan börja skicka ut dem så måste de fixas nu! Lite kul å! Jul å vinter året om lixom...

Nyss hemkommen från träning...
Sitter å väntar på en äggamacka, ska bli förjävvla gott!
Imöre äre dags... S E R I E P R E M I Ä R ! ! ! Åh, va kul det ska bli!! :)

Å JAG HAR FÅTT HEM MIN DATOR FRÅN DOKTORN!!! :D
Jag är såå nöjd å glad... Den är dock lite trött, men så har den ju tjänat mig i sisådär en 4-5 år åxå...
Är nog dags att se sig om efter en ny å fräsch... Men inte än... Lite andra projekt på gång före... ;)

Fy fan va tiden går då...
Förra veckan vid den här tiden då va vi inte långt ifrån Bruksvallarna nu...
Å hela, jäsiga helgen framför oss...
Tänk om det vore idag, mä allt gôtt det innebar...! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0