2011-05-07

Blev förlust i matchen igår... 4-0 i baken... :(
Såå jävla tråkigt, åkejj Edsbyn va riktigt bra men det blev på tok för stora siffror...
Bryt ihop å kom igen, det blir fler matcher! Redan imorron äre nya tag som gäller mä nästa lag... :)
Spela bara sista 15 igår så imöre gäller det å va på tå igen! Blir kul det! Å bra dessutom å få bränna lite fett! :)

Har varit på studiebesök i Marma idag... Har varit å kollat in nya sågen på Rundvirke... :D
Fan, va d va intressant!! Tro det lr ej...! De dela till å mä ut kramar där, å det tackar man ju inte nej till! :P
Vidare till mormor och planterade lite blommor på hennes grav... Fattar inte att hon varit borta i 7 år!!!
Efter det gjorde jag ett spontanstopp hos familjen H på lite födelsedagsfika! Trevligt som tusan!! :)

Hörde grannen drog iväg på motorcykel för en stund sen...
Synd att han är så stursk, tycker gott han har kunnat fråga mig om jag ville hänga mä på en åktur...!
Jag skulle nog inte tacka nej! ;)

Ska kolla om jag har nå luft i cykeln nu å dra iväg på lite middag!
Erbjuds det så säger jag inte nej, skönt å slippa laga mat juh!
Ha en trevligan lördagskväll!!

Just ja...
Har ju vare lite tuff idag åxå... :P
Antar att reaktionen är lika mä noll, lr så kanske det är dags att ta fram strumpkartongen...?!
:cool:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0