2011-05-08:1

Tog mig en rejäl sovmorron idag... Undrar om det hjälper?!
Har laddat med äggmacke-frukost till seriepremiär nr 2...
Jag hoppas den blir bättre än den första! :)
Vet att det kommer bli otroligt tufft, men vi ska fan hålla emot!

Middan igår va supergod! Kasslergratäng är aldrig fel! Å det är ju så gott att äta när man blir bjuden! :)
På hemvägen fick jag smått panik då jag såg en rökpelare utan dess like stiga upp emot himlen, ju närmare jag kom desto mer rädd blev jag att det va här hemma som det brann... Det är ju lite svårt att lokalisera, men det skulle kunna varit här...
Tillslut va jag tillräckligt nära för att se att det va på andra sidan stan som elden härjade! Puh! Vilken lättnad!
Alltså en brand måste vara det värsta man kan utsättas för... Om ens eget hem brinner ner... Hemska tanke!! :S
Tur nu att ingen människa kom till skada här heller, att det "bara" va bråte och tydligen senare även ett vindskydd som brann... Anlagt är ingen tvekan om för med tanke på hur det såg ut så kan det inte brinna sådär, med lågor som syntes över trädtopparna, om ingen tuttat på...
IDIOTER!!! Har ni inget bättre för er?!

Nu äre bara 2 timmar kvar till samling så det gäller att samla lite kraft och energi nu till drabbningen i Jarse...
Arrive derchi!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0