2011-05-09:4

Men idag blev det många inlägg! :)
Blir lätt så näre bara bubblar en massa grejer inom mig, det måste lixom ut eftersom jag inte är speciellt bra på att hålla tebax bubblet...
Det pyser lixom över teslut!! :)
Ja, kära nån säger jag som lille Nasse brukar säga...!
Å plötsligt händer det som i triss-reklamen...!
VILKEN DAG!! :D
Vetnte va jag ska säga för å inte säga för mycke, för det vore dumt...
Men jag mår såå JÄVLA bra!!
You really are a shining light!! :P
Å jag tror inte att jag inbillar mig när jag säger att det verka ömsesidigt...
Utan å skryta så kan jag säga att nog får jag dig att må riktigt bra allt!! :cool:
Bäst vi stannar där!
För husfridens skull...;)

Säg mig hur i hela friden jag ska kunna somna nu...?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0