2011-05-11:3

Har hittat den perfekta uppladdningen!! :thumbup:
Det är MUSIK som gäller, finns inget annat!
Det är verkligen skillnad på att vinna och att förlora, den här bra-känslan stannar lixom i kroppen efter en seger!
Fan, va bra vi var idag! Mycket kan fortfarande bli ÄNNU BÄTTRE! Men insatsen, segern å de 3 poängen idag kan ingen ta ifrån oss! :)
Inte varje dag man får stjärna av coach heller... :P Säger ju att jag hittat rätt uppladdning!!!
Förjävla synd att jag inte satte nicken på Linas perfekta hörna... NÄSTA SÄTTER JAG, det lovar jag!! :)
Här kan ni läsa å kolla stjärnorna... ;)
Nu gäller det bara att ladda om för nästa drabbning, som är redan imöre!
Då ska vi visa Trönö vem det är som regerar på Lägervallen!! :) Där är det minsann INGEN som rubbar oss, ingen idé att ens försöka! :P
Lite massage på det här nu vore ju att önska så skulle jag sova som en princess sen... ;)

Köpte hårfärg idag, rea och allt då den kommer att utgå ur Kicks sortiment...
Måste göra nåt åt min flera cm långa utväxt, måste ju va snygg till helgens "kryssning"... :cool:
Jag står fast vid mitt blonda, det är ju bevisat att blondes have more fun...! :P

Har varit lite tvek till Robyn tidigare... Men hon växer mer och mer, hennes senaste låtar har varit grymma och den allra senaste som går för fulla muggar på radion nu är inget undantag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0