2011-05-12:1

Det känns inte alls okej att helt rått och brutalt bli väckt av en åsksmäll strax före halv 4 på morron...! :S
Ska det börjas nu...? Fy faan!! Don't like! Då får hellre fiskmåsarna sitta precis utanför mitt fönster å skrika! Gillar inte dem heller, men det är då bra mycke bättre än åska...
Vad som dock är rätt jäsigt är att det är ljust redan vid den tiden...
Det är nu det är såhär kul å gå hem från krogen om man blir lite sen därifrån, när fåglarna kvittrar för fullt och man är med på soluppgången... :P

Läskar mig fortfarande på gårdagens match...
Kroppen känns fin och jag är laddad för ny drabbning!
Sunrise Ave har sjungit för mig på morron idag åxå så det känns bra!
Jag älskar trummorna där efter andra versen å precis när refrängen kommer där, då äre som allra bäst!!! :D

Go'morron!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0