2011-05-13:1

F R E D A A A ! ! !
Förmiddagskaffet sitter som en smäck! Åsså finnarna på radion, kan inte bli bättre!
Läskar mig fortfarande på de senaste dagarnas händelser å glädjeruset håller i sig...
Trevliga kontakter, 2 jävligt sköna segrar å många glada skratt!
Tänk va fort det kan svänga, från 0-10 i helgen å nu plötsligt 13-5 på bara ett par dagar! :)
Det är ju lixom det som är tjusningen med sport!

För er som är vidskepliga så råder jag er till att ta det lugnt idag å se upp för olyckor,
det är ju inte bara fredag utan den 13:e åxå...

Har länge tänkt att jag skulle ha med en låt här varje dag som beskriver dagen lixom, men det har som inte blivit av men nu har jag ett skönt flow å bra musik finns det gott om!
Denna beskriver inte bara just den här dan, utan hela mitt väsen under de senaste dagarna...
 Klockren som man säger!!! :)

I'm so excited, I just can't hide it...
I'm about to lose control and I think I like it... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0