2011-05-15:1

Ni som inte gillar mina nattliga inlägg kan endera sluta läsa nu eller blunda...
För här kommer ett till!!!

Va inte jag först å gratulera på födelsedan ja då??!!! ;)

VILKEN DAG!!! :)

Va ju på stan först, åt å fika...
Hem å försökte vila middag, men d va tji!
När jag tillslut kände mig körklar drog jag iväg mot Söderala för å hämta upp verktygen inför morrondans storstäd på ALA-sågen... :)
Pappsen fixa dem å mammsen hjälpte mig mä håret, hade ju lite färg som skulle i...
Känns bra! Ljust å fint äre!! Å jag gillar't! :)

Hem å fixa käket... Tacos fick d bli! :P
Det går alltid hem... Lilla H å jag...
Sen hem till M & P på lite fäst!
Mello i bakgrunden å sa inte jag tidigare i veckan att Azerbadjzan hade en bra låt???!!!
Så vann de ju åxå!! Gick bra för Lill-Eric åxå, riktigt kul!!

Nyss hemkommen efter helgens andra krogsväng...
Ska slänga mig i säng för halv 9 imöre är mamma P här å hämtar mig till städet!
Har haft en OTROLIGT TREVLIG PRATSTUND härute i Stuvaregatan, tänk att det är här det händer...!!! :P
Åh, fy fan va jag gillar't!!! ;)
Synd att folk inte fattar att det finns bra tillfällen, mindre bra tillfällen och jättebra tillfällen... De måste ju för fan läsa av när man ska dyka upp å inte!!!
Hade kunnat bli annorlunda om bara nån vänt på klacken å hängt mä från början...
Måste säga att det är rätt kul att det fortfarande snackas om detaljer från förr från flera håll än bara från mitt håll, har ju satt sina spår då!! ;)

Imorron blir en otroligt spännande dag...
För jag hoppas såklart på en reaktion...
Å sen vet man ju aldrig vilka tillfällen som bjuds...

Go'natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0