2011-05-17:1

Min finaste syster firar födelsedag idag!!! ♥ ♥ ♥
Synd att jag inte kan fira den med dig idag, förra året dök jag upp där som veckans överraskning!!
Men iår blir det inte så, kanske som ett grattis i efterskott om tiden tillåter! :)
Hoppas iaf att du får en underbar födelsedag!! Jag älskar dig! ♥ ♥ ♥

På annat håll är det 1-års kalas idag, tänk om jag fick va en fluga på väggen där... Maj gad va jag skulle gilla't!! :P

Här är det dags för G A M E D A Y idag igen, nu är veckan igång lixom! :)
DM-kvartsfinal mot Bollnäs på hemmaplan... Å va har vi sagt om Lägervallen??!
DIT KOMMER MAN INTE OSTRAFFAT!!! :P

H o l l y w o o d  h i l l s  f o r e v e r . . .

Vaknade strax efter 5 imorse å va pigg...
Ångrar att jag inte steg upp å gick ut, istället somnade jag om å känner mig istället halvt död nu... :(
Blev lite piggare av orden;
Du har ju allt man behöver. Glad, snäll, rolig, trevlig, snygg, galen, spontan, jordnära, förstående, utåtriktad...
Bara att tacka å ta emot, är ju inte direkt bortskämd med såna ord... :) 
TACK FÖR DET!!! ♥ ♥ ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0