2011-05-17:2

Till lunch idag testade jag thaikiosken vid Colorama... Jädrar va gott, jag rekommenderar den varmt!!! Jag käkade min favvo; wokade nudlar med kyckling å grönsaker. Supergott!!!

För vi är i DM-Semifinal!!! :D
Jag sa ju att det inte bara är å komma till Lägervallen å tro att man ska vinna...
Jihooo va kul!!! 5-0 blev det!
Och trion hade en överenskommelse om att vi vid vinst skulle åka kana i duschen... Tok gjorde som tok sa å vi tvåla in golvet å fixa, sen åkte vi jävlar annamma!!! Haha!
Limpan öppna dörren å den synen hon möttes av lär hon aldrig glömma! Fy fan va kul!!!
Åter till allvaret...

Det är dags att packa väskan igen...
2 dagar i Stockholm väntar...
Jag chansar inte, packar ner några strumpor åxå ja! ;)
Vem som får dem sen får vi väl se... :cool:


Kommentarer
J

Så sjukt klockrent!!:) nu ser jag mer fram emot att vinna!!

2011-05-18 @ 12:48:13
U

Sv: ja nu har vi verkligen nåt å spela för!! ;)

2011-05-18 @ 20:38:21
Carina

Kana i duschen!! Nostalgi!! Skrattar gott! Härligt!

2011-05-19 @ 19:32:04
Ullis

Sv: ränderna går aldrig ur vettu...;) Sitter lixom i väggarna där! Minns inte att jag gjort d förr heller... Var var vi?!:)

2011-05-19 @ 23:41:32
Oddgina

Site was very helpful. thank you

2012-06-28 @ 11:59:11
URL: http://oddgina.blogminds.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0