2011-05-19:1

Va äre för fel mä mig å tåg...?!
Samma visa idag igen! Snart 1,5h försenade... :(
Om jag ändå visste nån som skulle hemöver så hade jag lätt liftat!! För längesen!

Det har varit en otroligt givande dag på alla sätt å vis! Har lärt mig massor!
Om ett par veckor äre dags igen,men jag överväger fan å ta bilen då...!

Äre månne ett tecken på att man börjar bli gammal när man vaknar vid 5-tiden varje morron...?
Å är pigg dessutom!!! :) Jävligt skönt iofs å vakna pigg men d är lite väl tidigt...
Hemma funkar d ju för då äre ju bara å dra på sig motionskläderna å se gla ut!

Längtar hem lite nu faktiskt...
Hemlagade köttbullar, potatis å mammas lingonsylt dukat å klart när jag kommer skulle sitta som en smäck!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0