2011-05-20

FREDA Å GAMEDAY igen!! Va längesen sist nu tycker jag! Har ju gått flera dagar utan match! :)
Gameday = Hollywood Hills såklart!!!
Men lite smolk i bägaren äre, jag är inte 100 pigg... Förkyld. Inge ont i halsen å inge feber så för den delen kan jag spela, men hur äre mä orken tro...? Har överlagt m coach å vi ska se lite hur dagen lider innan nåt beslutas.

Fredasfeelingen är här... Chaufför till och från matchen är ordnad... Kan hända att det blir lite bus ikväll!
Å det gillar vi som fan!!! I detta sällskap gåre aldrig fel och jag har en känsla av att det inte blir så lite bus heller! ;)

Mmmmm... ÖGONGODIS!!! :P
I'm coming to get you... I'm gonna get you... I know you, you want me too...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0