2011-05-21:1

Sa inte ja att det skulle bli bus igår ja...?! Å DET BLEV DET!!! :cool:
Skitmycke folk ute, många som inte skådats sen stan brann... Kul å få surras lite!!
Tackar allra ödmjukast för fina komplimanger! Å ja, Hotell Öster är öppet! Slå en signal nästa gång bara! ;)

Matchen sluta oavgjort igår, 2-2... Jag spela sista 15, kanske va dumt... Mamma blev inte vidare glad, men det känns ok idag så det gjorde förhoppningsvis ingen skada...
Det är dags igen imöre, då blire mera speltid så jag måste pigga på mig ordentligt idag!

Mina nattgäster har checkat ut och gått till sina respektive arbeten... Kändes rätt bra att få ligga kvar när de gick, även om jag va mä å såg till så att de kom iväg ordentligt!
Sitter här nu med en enorm hunger! Inte en frukostbit har jag hemma, fy va jag slarvat senaste tiden... Inge mat och mitt hem håller på att förfalla känns det som...
Tomt på kontot åxå, lever på kredit för tillfället! Tur att det är lön till veckan!

Vill passa på att tacka M för dina tips...
Jag tror att jag ska gå på din linje faktiskt...
Testa, bara för å se vart det bär lixom! Det kan faktiskt va värt det! Jag tror det helt ärligt!
Och jag vet ju va du tycker... ;)


Här är "specially for you my friend"... Hör på texten! Ta ingen skit!!
'What about my life? What about my dreams? What about how I feel? What about my needs?'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0