2011-05-22:2

Match nr 3 på 6dagar... Tycker det är otroligt kul ja!:)
Men schhh! Säg inget te min mamma, hon gillar nämligen inte att jag spelar när jag inte är helt frisk...

Detta verkar va en oavgjortshelg, lr 2-2helg t o m!
Lite surt å 'bara' bärga hem 1pinne när vi va så mycke bättre, men det är ju det som är tjusningen mä sport...
Jag tycker att det är helt fantastiskt när en motståndare kliver av plan för att hon är förbannad på en 'kärring' i andra laget... Haha! Undrar vem som är bäst då?! :cool: Underbart när kärringarna rules!!
Rekommendera charmkurs till henne, hörde det va grupprabatt nu,fler som borde testa faktiskt... ;)

Potatisgratängen satt som en smäck idag mä, å kommer göra't te lunch imöre åxå jag bara vet det!:)
Borde sova om jag ska orka upp tidigt imöre... Men jag är lite nyfiken på söndasfilmen... Jag ger den en chans iaf! Tror jag kommer orka upp ändå, känns som att jag har tankat lite energi! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0