2011-05-23:3

Fan va gôtt att måndan är över...! Känner redan att det börjar luta neråt...
Skippade rundan ikväll åxå, behöver nog den här dan som vilodag för det händer ju grejer resten av veckan... Har iaf minst 3 matcher, kanske 4, å 2 träningar sön-sön... :)

E va hit på mat och har nyss lämnat mig...
Fan va trevligt det är att äta med sällskap! Å kul att surra loss, sen är det som att slå igen en dammlucka när man blir ensam igen... Blir ju såå tyst! Nu hoppas jag att det inte dröjer länge till nästa gång! ;)

Här hade jag gärna varit igår... Jag skulle gärna va där ikväll åxå, trots att det inte är samma underhållning.
Kungsan är ändå häftigt!


Jag kommer ta varje tillfälle iakt hädanefter att åka till Stockholm, minsta lilla erbjudande å jag nappar direkt! Åtminstone så länge det är sommar!! Dock tänker jag inte jobba ihjäl mig, vill ha fritid åxå så jag kan umgås med alla härliga människor därnere!! ;)

Fan att jag missa världens bästa Magnus i fredas...
Ska ta igen det nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0