2011-05-24:1

Idag är en sån dag då jag helst har velat stanna hemma under täcket, haft en mysdag med lite härliga filmer att se på!
Fan, det är ju kolsvart ute... Blåser storm och regnet verkligen hänger i luften, säkert blire nån åsksmäll åxå det känns så både i luften å kroppen... Inge kul! :(
Energin som jag tyckte mig fått tag på lixom försvann den mä... Men jag är inte orolig för det, vet att den kommer tebax... Om inte annat så mä solen! :)

Åh, jag går som på nålar å väntar på det där telefonsamtalet...
Jag hoppar till varje gång telefonen ringer å fjärilarna flyger runt...
Det borde va läge nu!!! 
Jag kan snart inte hålla mig längre, händer det inget innan veckan är slut så ringer jag själv!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0