2011-05-24:2

Shit vilket konstigt väder! Äre månne vulkanen på Island som spökar...?
Hela dan har varit skitskum, ömsom sol, regn å en sjuhelvetes blåst! Det verkar ha mojnat nu iaf...
Vi upplevde allt under kvällens träning!
Även ett vredesutbrott från coach... Jag blev så jäkla rädd att jag va på gränsen att göra i brallan! :) Är helt enkelt inte van att få gräl längre... För nåt år sen vare ju vardagsmat så då va jag härdad! Men nu... Jisses! Förstår han egentligen, för han hade förklarat en övning typ 20 ggr åsså näre blev dags för min tur så gjorde jag inte som han sa... Mitt minne svek för en sekund, men efter utbrottet så vare klockrent! Å vi är vänner igen, ingen fara på taket alltså... :)

Har karaktär som en vandrande pinne...
Jag nekade första frågan om att äta... Hade tänkt åka hem, fixa matlådan å äta fil m müsli... Sket sig så det small vid nästa telefonsamtal... Då kunde jag inte hålla emot längre! :D
Sluta mä Trädgårdsbaren för de fyras gäng, tacosallad fick d bli... Lite nyttigt iaf!

Alltså Magnus Carlsson...
Han framkallar ff tuppskinn på mig!! Vilken pipa han har karln!!!
Åh, jag hoppas han ångrar bittert att han lämna Barbados för där gjorde han verkligen sin bästa säsong!
Shit vilken sommar det där va alltså, 2000... :P
Gör ju inte direkt ont å se på han heller... ;)


Men om du stannar kvar och ger mig chansen, så ska jag visa dig...
;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0