2011-05-25:1

Onsdag...
Halva veckan igen...
L Ö N ! ! ! Åh, fan va den är efterlängtad!! :)
Matchdags ikväll igen, på hemmaplan å vi möter Korskrogen... Hemma är vi superstarka så ikväll vågar jag utlova seger! :)
Har precis ätit en kycklingsallad, satte mig i solen en stund men det är då fan inga varma vindar idag... :(
Så nu värmer jag mig med lite kaffe!

Ser att Urban har namnsdag idag...
Minns när jag mötte han första gången för sisådär en 4 år sen... Va blyg jag var...!! ;)
Men nu när man lärt känna varann lite bättre så äre ju en helt annan grej! Haha! Finns inte ett spår av nån blygsamhet nu inte! Men så har vi ju setts några gånger efter det åxå... :P
Evis, kommer du ihåg?! Vet att du va mä där på ett hörn... ;)

Idag skulle jag vilja packa en väska och dra söderut...
"Tjena!" lixom... :P



Kommentarer
Evis

Direkt jag läste "Urban" började det toksnurra i huvet av minnen och då hade jag inte ens sett att du bekräftade senare att jag nog skulle fatta...

MEN jag måste erkänna att demensen börjar ta ut sin rätt. Ge mig nästa "bokstav"....snälla... :)

2011-05-25 @ 22:36:34
Ullis

Sv: Haha! Men va f-n haru glömt Urban??!! :P

Inte så konstigt kanske men jag tänkte eftersom du va mä för allra första gången...

Åkejj, vi säger så här då... Berit borde du minnas iaf!!?! För henne har ju du träffat! :D

Urban är ju hennes motsvarighet, fast via telefon... ;) Hänger du mä?

2011-05-26 @ 08:28:11
Evis

Är HELT mä nu!!!

Hahahahaha!!! =))

Hur sjutton kunde jag glömma Urban?? ;)



2011-05-26 @ 21:10:06
Ullis

Sv: D va väl d jag visste!!! :))

Vi kallar det tillfällig sinnesförvirring... ;)

2011-05-26 @ 21:54:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0