2011-05-25:2

"Ett fyrfaldigt leve för segern å 3 poäng, de leve hipp hipp; HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!" :D
Viktigt att detta sägs i ett enda andetag åxå, alltså det innan de 4 hurra:na! :)
Fan, va skönt det är å vinna hörrni!
Jag är bra slut nu å längtar efter att få krypa till sängs! Å jag vill somna fort! Fryser efter regnet som kom, jävla konstigt väder... Först varmt, sol å storm... Sen en regnskur i form av istappar å svinkallt å vindstilla på det... Inte ens duschen värmde! Ska bli skönt å krypa ner under täcket nu!

Torsda imöre... Å än inget telefonsamtal... :(
Tror att mitt tålamod börjar tryta... Jag vill ju veta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0