2011-05-28:1

Och... igår, det blev visst en god natts sömn det! :)
Däckade efter EN öl... När drack jag EN öl senast???!!! ;)
Behövde nog den där skönhetssömnen helt enkelt...

Uppe tidigt imorse, hade förmiddagspasset på Colorama tillsammans mä Jullan...
Vi har serverat kaffe & körv till de som så önskade efter att ha köpt färg å grejjer... SHIT va mycke folk!! KUL! :)
Sen har vi tillbringat resten av dan på stan... Har nyss kommit hem...
Mycke folk på stan åxå... TREVVLIGT!! :)
Hante jag skaffat mig ett par röda Converse idag ja då??!! Jorå, det har jag! För se det jag vill ha, det ser jag till å få!!! Alla knep är tillåtna!  :P

Middagen intogs på Tacobaren...
Fan va skönt det är att ha lönen på kontot, nu kan jag leva lyxliv igen...! Det gillar jag!!! :D

Dags att rulla vidare... Hårfärgning härnäst, sen blire sattyg på byn så se upp! Vi kanske kommer å tar er! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0