2011-05-29:2

Gu va skönt mä en helg utan nåt inbokat varken lörda lr sönda... De där timmarna på Colorama igår räknar jag inte... Det va verkligen inte igår som det va helt ledigt från fotboll! Skönt med lite andrum!! Ladda om batterierna  inför kommande drabbningar!

Branog mä folk i farten igår kväll! Jävla trevligt det är å va ute å mingla alltså! Undrar hur många cykelvurpor det blev egentligen... :)

Har varit till mammsen idag, hon är värd att firas rejält en dag som denna! Gäller å va rädd om henne, har ju bara en!!! ♥
Köpte henne en viol, tyckte den symboliserade mig faktiskt... Man säger ju att violer är blyga, precis som jag! :)

Till middag fick det bli tortellini med paprika och lök tillsammans med ostsås, jag blev så sugen...
Å det blev ett par söndagsöl åxå! Fick ju nån kvar igår... :P
Chips å dip till efterrätt... Perfekt söndagsjäs i soffan!!
Jag är toktrött, det kostar att ligga på topp! Nattjobb är minsann inte å leka mä... ;)
Blir tidig kväller ikväll! Tur det är kortvecka som väntar runt hörnet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0