Onsdag 2 november 2011

Det här är ju helt sjukt...
2:a november som sagt och termometern visar 11 grader PLUS!! Tydligen så va Söderhamn varmast igår med 15,6...
Jag lämna faktiskt jackan hemma imorse, tog en kofta på mig bara...
Det får gärna blir kallt nu, Å SNÖ!!! :D

Onsdan har då startat bra mycke trevligare än tisdan iaf!
Inget elakt mail i inkorgen idag, skönt!!
Jag är faktiskt glad att det va ett mail igår å inte i telefon, för den där utskällningen i örat direkt på morron har fått mig att vända i dörren det vågar jag lova!

Träningsvärken har mig i sitt grepp, men jag gillart! Känns att jag har gjort nåt!
Idag blire vilodag iaf!
Ska te finaste E på SPA Valdhav å ta bort lite vinterpäls sen, alltid lika härligt! :)
Sen te finaste M på Hollywood å kolla galastass, alltid lika trevligt!! :)
Å sen blire nog soffläge å lite bandykoll via text-tv istället för live, går ju det åxå även om det är roligare live...
Åsså T R U E  B L O O D så småningom såklart!!

Hörde igår om mina gamla vapendragare som drar te Vemdalen över nyår igen...
Åh... JAG VILL ÅXÅ!!! Fan va roligt vi hade!!! Över 80 pers, sk 42or som invaderade Skalet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0