Söndag 13 november 2011

Efter 4 år, 6 månader, 20 dagar å 1 620 inlägg har jag tagit beslutet att sagan om Ullis slutar här!
Det har varit mig ett sant nöje att få underhålla er!!
Det har varit en otroligt rolig resa, med massor av härliga minnen å upplevelser!
Det är fri tolkning, det tror jag ni förstått! Gott å blandat i form av glädje, sorg, hopp, förtvivlan å en hel del ironi!
Jag ber att få tacka för mig, å vem vet kanske kommer jag tillbaka här eller nån annanstans i samma form eller annan form... Men nu äre tryckt på PAUS iaf!!!
Jag säger so long mä en helt underbar låt som går flera ggr om dan här hos mig! Det är helt fantastiskt att starta dan med den! Den framkallar tuppskinn både på utsidan å insidan! Vilken story!! Vilken röst!!!
MAGISKT!!!
I ♥ !!!




Kommentarer
Julia

ja, inte har du tid o blogga nu längre eller! tråkigt, men händer alldeles för mycket kul nu för att vi ska slösa tid på att blogga tycker jag ;)

2011-11-13 @ 20:47:27
Malin

Protesterar det vildaste å tjuter ett rungande ÅÅHH NEEEJ!!!



Tack själv bästaste Du...jag vet få människor som bjuder på sej själv som du...i alla lägen!

En helt fantastisk Blogg, som jag troget har följt...



Tur vi har varann ändå vi två <3 <3 Kraaaaaam

2011-11-16 @ 13:39:55
Sune Christer Holm

Bra jobbat & tack för underhållningen! Som sagt, varmare människa får man leta efter... :)

2011-11-17 @ 18:55:22
Ullis

Sv; TACK SNÄLLA NI!!! :)

2011-11-20 @ 13:06:27
fabulousprincess.blogg.se

2011-11-28 @ 18:15:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0