Söndag 6 november 2011

Gustav Adolfdagen... BAKELSE!! Fan va det vore gött!! :)

Jävlar vicken kväll igår!!
Jag är som gjord för å gå på gala!! :)
Å VI FICK ÅRETS FAIRPLAYPRIS!!! Stort!!! Inge tjuv å rackarspel här e!! Domarna har röstat fram oss så det handlar inte om rövslickeri heller!
Läskfaktorn va SKYHÖG!!!
Jag har en ny idol! Jag tycker det är helt underbart när det visar sig att nån som man bara känner till som idrottare eller så även kan spela å sjunga, i det här fallet t o m skriva sin egen musik!! Det gör mig imponerad!
Richard Richardsson, jag kommer aldrig glömma det namnet!!

Trevligt som tusan vare iaf! I Hudik vet man hur man roar sig!! :)

Gulliga Linnea fixade sminket åt mig igår...

Hon är skitduktig! Mina fina vänner liknade mig vid en grekisk gudinna, det va verkligen ingen dålig komplimang!!!
Å det är ju tur att man kan föra sig som en åxå... Sofistikerat lixom är ju inga problem för mig! ;)

Väntar på reprisen av Så mycket bättre...
Det känns som att även denna säsong kommer att bli lika som den förra, det går inte att missa ett avsnitt! Lr va säger ni?!

Upptakt i eftermiddag... Ska bli OTROLIGT SPÄNNANDE å höra!!
Å jag ska fanimej unna mig en pizza åxå, det va så längesen å jag är grymt sugen!!
Bör hinna mä nån promis å, det gör ju susen när huvet är lite tungt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0