Tisdag 1 november 2011

1:a november... Å termometern visar på grader som det skulle va september!!!
Fan å, bandyn inställd imöre åxå!!  Jag som såg fram emot den matchen så mycke...
Men nu får vi istället hoppas att det blir en fredasmatch av det hela!!!
Å bara för att det är varmt ute å matchen inställd så tycker jag INTE att de ska bygga hall... För RIKTIG BANDY SPELAS UTE!!

Har varit stel å haft träningsvärk deluxe idag så jag avbokade EasyLinepasset ikväll å körde en ny löprunda istället...
Finns inte mycke som slår känslan efter en sådan! Det blev inte lika långt som igår, lite för sliten för det... Men jag fick ihop 39 MINUTER iaf!!! Å det skulle enligt mätarn va 5,6 km... Hmmm... Jag vetnte det riktigt ja... Har jag verkligen tappat så mycke fart?! Måste kolla upp det där!
Skitsamma egentligen, det känns förjävla bra nu efter dusch å en ost-& skinksallad... :)
Undrar om man kan springa bort 1,5kg om dan...?! Isf behöver det ju inte ta så lång tid å tappa lite övervikt...
Jag tänker jobba på't iaf!!

Kommer somna gott så småningom!!
Tror det ska få bli lite film här först bara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0