1 569

Segsönda på Hotell Öster...
Undrar när kökspersonalen kommer?! Det obligatoriska bakishålet i magen är här, jag är skithungrig å skulle kunna äta hela dan! Vetnte riktigt va jag är sugen på, men nåt gott iaf!!

Lagfest igår juh...
Uppslutningen va inte den bästa, men vi hade trevligt!
Avslutningen om 2veckor lockar nog fler deltagare!
Några gick på krogen, men som vanligt drabbades jag av mundiarré å jag antar att mina 2 kumpaner har skavsår i öronen idag... :)

Ny vecka å nya tuffa tag från å mä imöre...
Har bokat in 2 pass på Active än så länge, ska testa det nya EasyLine som klaras av på 30min... Hoppas det är bra så det är värt att fortsätta med!
Va å skulle köpa stavar igår åxå, men de va slut å ny leverans beräknad till veckan. Då slår vi till!
Längtar efter att komma igång på riktigt!!

Måste ju berätta om min yngsta syrra åxå...
Ni vet hon på 4 ben... :)
Mamma fixa pannkakor till lunch igår till mig... Har varit sugen på pannkaka i flera veckor, nu äntligen fick jag äta det! Å Nellie gillar åxå det... Hon fick smaka, åt från gaffeln och fick en bit m lingonsylt å efter det så åt hon inte om det inte va sylt på... :D
Jag betvivlar att hon är en hund! Hon är så jäkla rolig, med sina små egenheter... ♥

Starta söndan mä Lyxfällan på tv3-play, I SÄNGEN... ;)
Blir inte många knop gjorda här idag, det vågar jag lova! Soffan lockar, mycke repriser på tv åxå!
Kan eventuellt bli en promis mot kvällningen, men bara kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0