1 570

Åh, jag är så jävla sugen på en ny telefon...
Vill ha en VIT!!! Som ska matcha bilen... ;)
Jag är ju förtjust i Sony Ericsson, å den här tycker jag är en riktig läckerbit!

Måste vänta den här månaden innan jag kan köpa nån, eftersom bindningstiden på min nuvarande inte har gått ut...
Funderar även på att göra mig av med fasta telefonen, fan den används ju nästan aldrig men kostar ändå jävligt mycke pengar... Gör jag det så blire ju lite pengar över till en ny mobbe!!!
Ska genast kontakta Telia!! :D

För övrigt så önskar jag stryka månda å tisda ur almanackan... Helt onödiga dagar!!



Kommentarer
Lilla syster

Varför stryka dom????? snygg telefon =) =) jag ska nog köpa en iphone ja=) =) Kram Kram <3<3

2011-10-03 @ 11:49:09
Ullis

Sv; för att de är helt onödiga å jävligt tråkiga... :))

Jag fundera åxå på d, men jag gillar ju Ericsson å tyckte den här såg bra ut... Men innan jag bestämmer mig så kanske jag borde kolla den live! :D

Den verkar va helt ny för Halebop fick in den i lager förra veckan... :P

KRAAAAAAM!!! <3 <3 <3

2011-10-03 @ 12:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0