1 572

Säger go'morron till er och till träningsvärken, men du är inte på värsta viset! :)
Tog mig ur sängen utan vidare, kunde sätta mig ner på toa åxå, största problemet kom när jag skulle ta på mig skorna! Det drar i baklår, rumpa åsså framsida lår ni vet där lårmuskeln fäster precis vid knät... Vi tackar benböj å utfall för det! :)

Jag blir så jävla trött på folk som ska öppna käften utan att fatta ett skit...
Tänker inte ge mig in i debatten för det kommer sluta med att jag säger nåt som jag gör mig olycklig på!
Man är otroligt snabb på att döma utan att veta vad som ligger bakom... Det handlar inte om att våga, för vår del handlar det om att bespara våra ungdomar psyket och inte få dem att helt tappa intresset för fotboll! Det är väl egentligen inte så svårt att förstå?!
Å vi har ju provat så vi vet hur det är, tror inte att ni som uttalar er har gjort det!
Tack för ordet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0