1 573

Men dra mig baklänges på en vagn vicket fantastiskt pass!!! Wohooo!!!Skype Emoticons
Testa EasyLine om ni har chansen!! Det finns inga undanflykter, det tar bara lite drygt en halvtimme!!
Cirkelträning med 14 stationer tror jag... Man kör i intervall om 30 sek, vilar 5 sek när man byter station åsså äre bara å pumpa på för allt man är värd!! Andra varvet kör man 45 sek å vilar 5 sek vid byte... Jävlar annamma!!! Helt mör i kroppen nu!! Detta kommer jag LÄTT fortsätta mä!!! Så jäkla bra med både styrka å kondis på 30 min, måste va en kvinna som kommit på det! ;)

Kommer somna gött ikväll! Tack för sällskapet Jullan, det här gör vi om!!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0